maanantai 28. tammikuuta 2013

Macbeth ja Othello!

Vihdoin ja viimein Manchester Festival julkaisi Macbethin esityspäivämäärät. Hieman tylsästi loppuu jo 20.7., kun mä olin toivonut että olisi jatkunut vielä viikon siitä. Kun mun pitäisi olla Lontoossa sitten 20.7. lauantaina (Sherlock Holmes piknikillä) ja olin aatellut siitä mennä Manchesteriin ja siitä sitten jatkaa matkaa Glasgow'hin Marin luokse. Nyt tartteneekin sitten mennä eka katsomaan Macbeth (junalla), vissiin sitten 18.7., ja sitten olla Lontoossa muutama päivä (The Cripple of Inishmaan perjantaina ja piknikki lauantaina) ja sitten lentää EasyJetillä Glasgow'hin vajaaksi viikoksi.



Mun kaveri Mari menee siis tutkijavaihtoon Glasgow'hin nyt helmikuun lopulla puoleksi vuodeksi ja olen suunnitellut menoa kyläilemään sitten, kun kerran majoitus on ilmainen ja Glasgow'ssa en ole käynytkään koskaan.

Tänään myös National Theatre julkaisi ensimmäisen kuvan huhtikuussa ensi-iltaan tulevasta Othellosta, huh! Esityspäivämäärät kerrotaan torstaina ja liput tulee myyntiin kanta-asiakkaille 7.2.

Rory Kinnear ja Adrian Lester päärooleissa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti