Paljon Melua Teatterista
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Musiikkiteatteri Palatsi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Musiikkiteatteri Palatsi. Näytä kaikki tekstit
torstai 3. marraskuuta 2011

The Show Must Go On / Musiikkiteatteri Palatsi 2.11.2011

›
Eilisiltana oltiin vähän niinkuin extempore (no ostettiin liput sentään edellisellä viikolla) katsomassa Tampereella musiikkiteatteri Pala...
›
Etusivu
Näytä internetversio

Kuka tämä tyyppi on?

Oma kuva
Katri
Pirkanmaalainen kulttuurin suurkuluttaja, joka käyttää kaikki rahansa teatteriin, ja vähän myös elokuviin, kirjoihin ja matkustamiseen sekä koiriin.
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.