Paljon Melua Teatterista
Näytetään tekstit, joissa on tunniste The Sound of Music. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste The Sound of Music. Näytä kaikki tekstit
perjantai 19. joulukuuta 2014

The Sound of Music / Kuopion kaupunginteatteri 19.12.2014

›
Joskus alkusyksyllä sain suuren ajatuksen että pitää lähteä Kuopioon katsomaan Sound of Music ia koska siinä on Jyri Lahtinen . No, tuumasta...
2 kommenttia:
tiistai 19. marraskuuta 2013

The Sound of Music Kuopioon syksyllä 2014

›
Ei ehkä muuten niin kiinnostava uutinen, mutta... Muistan käyneeni katsomassa ko. musikaalia Seinäjoen kaupunginteatterissakin muutama vuosi...
›
Etusivu
Näytä internetversio

Kuka tämä tyyppi on?

Oma kuva
Katri
Pirkanmaalainen kulttuurin suurkuluttaja, joka käyttää kaikki rahansa teatteriin, ja vähän myös elokuviin, kirjoihin ja matkustamiseen sekä koiriin.
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.