Paljon Melua Teatterista
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Red Nose Club. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Red Nose Club. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 9. joulukuuta 2015

Lokki / Red Nose Company 9.12.2015

›
Tykkään Tsehovin Lokista kovasti, ja moni tätä esitystä kehui, niinpä halusin käydä katsastamassa mitä klovneriaryhmä Red Nose Club saa irt...
›
Etusivu
Näytä internetversio

Kuka tämä tyyppi on?

Oma kuva
Katri
Pirkanmaalainen kulttuurin suurkuluttaja, joka käyttää kaikki rahansa teatteriin, ja vähän myös elokuviin, kirjoihin ja matkustamiseen sekä koiriin.
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.