Paljon Melua Teatterista
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Phantom of the Opera. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Phantom of the Opera. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Phantom of the Opera Kansallisoopperaan!

›
No se musikaali oli kuin olikin Phantom of the Opera eli Oopperan Kummitus! Mielenkiintoista. Eiköhän tuo tule mentyä katsomaan, var...
›
Etusivu
Näytä internetversio

Kuka tämä tyyppi on?

Oma kuva
Katri
Pirkanmaalainen kulttuurin suurkuluttaja, joka käyttää kaikki rahansa teatteriin, ja vähän myös elokuviin, kirjoihin ja matkustamiseen sekä koiriin.
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.