Paljon Melua Teatterista
Näytetään tekstit, joissa on tunniste John Donnelly. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste John Donnelly. Näytä kaikki tekstit
keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Vielä kerran The Pass näytelmästä

›
Tää oli jotensakin niin kiva kirjoitus loistavasta The Pass näytelmästä, että pakko laittaa. Postcards from the Gods -blogista, kannattaa ...
perjantai 17. tammikuuta 2014

The Pass / Royal Court Theatre 16.1.2014

›
Aivan loistava uusi näytelmä John Donnelly ltä. Pidin tosi tosi tosi paljon, ja ilmeisesti odotuksia on ollut yleisölläkin, koska esitykset ...
›
Etusivu
Näytä internetversio

Kuka tämä tyyppi on?

Oma kuva
Katri
Pirkanmaalainen kulttuurin suurkuluttaja, joka käyttää kaikki rahansa teatteriin, ja vähän myös elokuviin, kirjoihin ja matkustamiseen sekä koiriin.
Tarkastele profiilia
Sisällön tarjoaa Blogger.